کاش می دانستی...


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

 

کاش می دانستی که بر من چه گذشت؟

 

 

....آن زمان من مردم....من زمین را دیدم....آسمان را دیدم

 

آسمان آبی خوشرنگ نبود و زمین سبز نبود....همه جا مشکی بود

کاش می دانستی....رفتنت رفتن خورشید دلم بود و کنون....آسمان دل من تاریک است

شمع شبهای سیاهم خاموش....روح تنهایی بی رحم به من نزدیک است

کاش می دانستی...حرف های تو برایم سوگند....بوسه های تو برایم لبخند

نامه های تو برایم امید....چشمهای تو برایم خورشید...آشیان بی تو برایم سرد است

کاش می دانستی....زندگی با تو برایم رنگین...ساکت وساده ولی آهنگین

ماندنت آب حیات دل بیچاره من....رفتنت مردن یکباره من..آشیان بی تو برایم سرد است

                                     ...  زندگی بی تو برایم درد است...کاش می دانستی

 

...آن زمان را که شنیدم رفتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,ساعت12:7توسط نسیم | |